REGULAMIN KORZYSTANIA ZE WSPARCIA FUNDACJI RELACYJNI

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE WSPARCIA FUNDACJI RELACYJNI

Obowiązuje od 01.09.2024

Usługobiorca oraz Pacjent przed zawarciem Umowy i uruchomieniem danego Pakietu Usług, potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem oraz że akceptuje wszelkie jego postanowienia.

§1

Definicje

Ilekroć w Regulaminie mowa będzie o następujących określeniach należy przez nie rozumieć:

  1. Fundacja – FUNDACJA RELACYJNI z siedzibą w Pawłowicach, ul. Pawłowicka 2, 62-090 Pawłowice, wpisana do Rejestru stowarzyszeń oraz Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000864454, NIP: 7812013781, REGON: 38728430000000
  2. Usługodawcy – Fundacja
  3. Usługobiorcy – Podmiot, który dokonuje zakupu Usług, działając we własnym imieniu i na własną rzecz lub na rzecz Pacjenta
  4. Pacjent – Podmiot na rzecz którego świadczone są Usługi
  5. Usługi – świadczenia realizowane przez współpracowników Usługodawcy z zakresu psychiatrii, psychologii, pedagogiki, terapii indywidualnej lub grupowej, konsultacji i porad
  6. Konsultacja wstępna – konsultacja kwalifikująca, wymagana dla zawarcia Umowy, dla której ustalana jest odrębna odpłatność
  7. Umowa – umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, której celem jest świadczenie Usług na rzecz Usługobiorcy oraz Pacjenta, której szczegółowe warunki zostały określone w Regulaminie i które są zależne od wybranego przez Usługobiorcę Pakietu Usług
  8. Okres rozliczeniowy – okres, na który jest planowane świadczenie Usług na rzecz Usługobiorcy oraz Pacjenta, wynoszący odpowiednio trzy miesiące, sześć miesięcy lub dwanaście miesięcy lub inny wskazany wg indywidualnych ustaleń
  9. Pakiet Usług – wybrany przez Usługobiorcę zestaw Usług, z których może korzystać Usługobiorca lub Pacjent, obejmujący określony zakres, okres i sposób ich świadczenia. Szczegółowy opis zakresu danego Pakietu Usług zawiera Załącznik nr 1 do Regulaminu

§2
Zasady korzystania z Usług

  1. Korzystanie z Usług wymaga od Usługobiorcy oraz Pacjenta dokonania akceptacji warunków Regulaminu, co jest równoznaczne z zawarciem Umowy, bez konieczności sporządzenia odrębnej dokumentacji. W przypadku chęci skorzystania z modeli Subskrypcyjnych, stanowiących Załącznik nr 1 do Regulaminu – po spełnieniu przesłanek opisanych w zdaniu wyżej − jest to możliwe wyłącznie po zakwalifikowaniu Pacjenta w ramach Konsultacji wstępnej/wstępnych.
  2. W celu uzyskania możliwości korzystania z Usług, dane Usługobiorcy muszą zostać wprowadzane w trakcie procesu zakupu odpowiedniego Pakietu Usług, poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej: wspieranierelacji.pl, przesłanie wypełnionego formularza na adres email: platnosci@wspieranierelacji.pl bądź złożenie go tradycyjnie – w siedzibie Usługodawcy.
  3. Przez dane, o których mowa w ustępie 2 rozumie się w szczególności:
  4. imię i nazwisko Usługobiorcy oraz Pacjenta,
  5. PESEL Usługobiorcy oraz Pacjenta,
  6. dane adresowe Usługobiorcy oraz Pacjenta,
  7. adres e-mail oraz telefon kontaktowy Usługobiorcy,
  8. wstępne informacje o sytuacji osoby/rodziny, które pozwolą zaproponować Pacjentowi kontakt z odpowiednimi specjalistami: psychoterapeutami, psychologami, pedagogami lub innymi.
  9. Najpóźniej w momencie zakupu Pakietu Usług, Usługobiorca zobowiązany jest do przekazania Usługodawcy numeru karty kredytowej lub debetowej oraz wyrażenia niezbędnych zgód dla dokonania płatności za Usługi lub do jej dokonania na wskazany przez Usługodawcę rachunek bankowy do rozliczeń oraz potwierdzenia tej czynności, według udostępnionego przez Usługodawcę modelu. W przypadku wyboru Pakietu polegającego na usługach indywidualnych, spoza tych określonych w Załączniku nr 1 – Usługobiorca zobowiązany jest do dokonania płatności najpóźniej w momencie realizacji poszczególnych spotkań.
  10. W przypadku wyboru, o którym mowa w ust. 4 zdanie 2 − na poczet zapłaty za poszczególne spotkania w ramach usług indywidualnych Usługobiorca zobligowany jest uiścić zadatek w wysokości 75% wartości spotkania (zgodnie z aktualnym cennikiem). Termin na uiszczenie zadatku wynosi 7 dni kalendarzowych przed zaplanowanym spotkaniem. Nieuiszczenie zadatku może wiązać się z brakiem dalszego wykonania Usług w związku z wypowiedzeniem Umowy przez Usługodawcę bez zachowania okresu wypowiedzenia. Zadatek ma charakter bezzwrotny.
  11. Akceptowane są płatności gotówką, kartą i przelewem. Płatność gotówką i kartą jest możliwa w recepcji w godzinach pracy ośrodka (wskazanych na stronie internetowej www.wspieranierelacji.pl). Płatności przelewem dokonywane są na konto Fundacji o nr: 71 1090 1476 0000 0001 4709 4664 (Santander Bank).
  12. W przypadku korzystania z Usług przy wykorzystaniu środków komunikowania się na odległość, wymaga się od Usługobiorcy oraz Pacjenta:
  13. posiadania urządzenia oraz oprogramowania, pozwalających na przeglądanie stron WWW,
  14. posiadania dostępu do Internetu,
  15. poprawnie skonfigurowanej i zaktualizowanej do najnowszej wersji przeglądarki internetowej,
  16. posiadania poprawnie skonfigurowanego konta mailowego,
  17. założenia konta w udostępnionym przez Usługodawcę systemie umożliwiającym połączenie,
  18. przekazania informacji, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania przez Usługobiorcę Usług,
  19. poprawnie zainstalowanych programów umożliwiających odczytywanie plików w formatach PDF, DOC i DOCX,
  20. włączonej obsługi plików Cookie i JavaScript,
  21. akceptacji niezbędnych Polityk prywatności Usługodawcy.
  22. Usługodawca nie pokrywa kosztów połączenia, o którym mowa w ust. 5, kosztów dojazdów oraz innych, które mogą wystąpić w związku z korzystaniem z Usług.
  23. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z Usług świadczonych przez Usługodawcę, wynikające z problemów ze sprzętem lub łączem internetowym Usługobiorcy lub Pacjenta bądź innych leżących po stronie Usługobiorcy lub Pacjenta.
  24. Usługodawca uprawniony jest do odmowy realizacji Usług w szczególności w przypadku stwierdzenia wystąpienia zagrożenia dla życia lub zdrowia osób współpracujących z Usługodawcą przy świadczeniu Usług bądź innych Usługobiorców lub Pacjentów, wystąpienia konfliktu interesów, a także w przypadku braku życzliwości oraz szczerości ze strony Usługobiorcy bądź Pacjenta, które pozostają kluczowe dla realizacji świadczeń.
  25. Po dokonaniu przez Usługobiorcę zakupu Pakietu Usług, Usługodawca, w ciągu 7 dni roboczych, prześle Usługobiorcy na adres e-mail, o którym mowa w § 2 ust. 2 lit. d, potwierdzenie zawarcia Umowy, a po pozytywnej autoryzacji płatności, do ostatniego dnia miesiąca, w którym został dokonany zakup, link do pobrania faktury VAT w formie elektronicznej lub plik zawierający fakturę.
  26. Usługobiorca oraz Pacjent powinien dostarczyć wszelkie dokumenty oraz odpowiedzieć na wszelkie pytania Usługodawcy zmierzające do ustalenia stanu faktycznego sprawy i mające istotne znaczenie dla świadczenia Usług w czasie umożliwiającym prawidłową realizację Usługi. W przypadku, gdy Usługobiorca lub Pacjent odmawia przesłania dokumentów lub odpowiedzi na pytania Usługodawcy, uniemożliwiając tym samym ustalenie w sposób wyczerpujący stanu faktycznego i prawidłowe świadczenie Usług, Usługodawca może odmówić realizacji danej usługi wchodzącej w zakres świadczonych w ramach wybranego przez Usługobiorcę Pakietu Usług.
  27. Usługi będą realizowane w terminie uzgodnionym z Usługodawcą, przy uwzględnieniu że spotkania z terapeutami rozpoczynają się o ustalonej godzinie. Usługodawca zastrzega jednak możliwość opóźnienia spotkania, jeśli wymaga tego sytuacja (np. potrzeba pilnej interwencji). W przypadku opóźnienia spotkania z przyczyn leżących po stronie Usługodawcy, spotkanie jest przedłużane lub odrabiane w innym terminie. W przypadku opóźnienia spotkania z przyczyn leżących po stronie Usługobiorcy lub Pacjenta, możliwość przedłużenia spotkania ustalana jest indywidualnie.
  28. W przypadku Usług świadczonych na rzecz Pacjenta − dziecka, zgodę w formie pisemnej na podjęcie działań przekazaną podczas spotkania wstępnego wyrazić muszą oboje rodzice/ opiekunowie prawni dziecka, chyba że z dokumentacji przedstawionej Usługodawcy wynika, że tylko jedno z rodziców/ opiekunów prawnych dziecka posiada władzę rodzicielską wobec dziecka.
  29. W przypadku rodzin planujących lub będących w separacji/ przed, w trakcie lub po rozwodzie, specjalista ma prawo podjąć rozmowę z obojgiem rodziców Pacjenta − dziecka mającego zostać objętym wsparciem. Jeśli wymaga tego sytuacja, rozmowa może zostać przeprowadzona indywidualnie z każdym z rodziców i/lub w obecności mediatora. Uprawnienie specjalisty wynikające ze zdania poprzedzającego nie występuje, gdy drugi z rodziców pozbawiony jest władzy rodzicielskiej, na którą to okoliczność rodzic posiadający wyłączoną władzę rodzicielską, przedłożył do wglądu Usługodawcy stosowną dokumentację.
  30. Usługi świadczone są według ustalonego harmonogramu. Niewykorzystane w ramach harmonogramu umówione spotkania nie przechodzą na kolejne okresy. Niemożność świadczenia spowodowana nieobecnością Pacjenta nie wpływa na cenę Pakietu usług. W ramach indywidualnych ustaleń Usługodawca dopuszcza możliwość świadczenia usług poza harmonogramem, jednakże tylko w przypadkach, w których nie będzie to miało negatywnego wpływu na jego organizację oraz świadczenie usług. Każdorazowo Usługodawca oceni sytuację Pacjenta, który opuścił spotkanie wyznaczone według harmonogramu, kierując się w szczególności jego dobrem oraz dobrem innych Pacjentów.

§3
Płatności

    1. Usługobiorca, w celu dokonania zakupu Pakietu Usług, powinien stosować się do komunikatów oraz wskazówek Usługodawcy w trakcie zamawiania Pakietu Usług.
    2. Wybór odpowiedniego Pakietu Usług należy do Usługobiorcy – spośród wariantów stanowiących Załącznik nr 1 do Regulaminu, gdzie wskazane zostały modele subskrypcyjne, lub innych, indywidualnie przedstawionych przez Usługodawcę.
    3. Wynagrodzenie Usługodawcy określone jest w wartości brutto.
    4. W przypadku Pakietów subskrypcyjnych określonych w Załączniku nr 1 płatność ceny dokonywana jest w ramach miesięcznych okresów rozliczeniowych. Inny sposób rozliczenia wymaga indywidualnych ustaleń z Usługodawcą. Dla pozostałych Pakietów usług płatność ceny dokonywana jest każdorazowo za dane spotkanie realizowane w ich ramach przed jego rozpoczęciem. Na poczet ceny zaliczany jest zadatek, o którym mowa w § 2 ust. 5.
    5. Umowa zawierana jest na czas oznaczony, zgodny z harmonogramem sporządzanym w ramach jej zawarcia.
    6. Subskrypcja, bez względu na to jaki Pakiet Usług został wybrany przez Usługobiorcę, nie jest automatycznie odnawiana.
    7. Umowa zostaje zawarta z chwilą przetworzenia pierwszej płatności.
    8. W przypadku płatności okresowych, o których mowa w ust. 4, Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do zapisania metod płatności i automatycznego pobierania opłat z ich użyciem przez okres trwania Umowy. Usługodawca, za pośrednictwem podmiotu świadczącego obsługę płatności online, może automatycznie obciążać kartę kredytową lub debetową Usługobiorcy i pobierać kwotę odpowiednią za Pakiet Usług przez cały okres obowiązywania Umowy.
    9. Płatności on-line (przelewy bankowe i płatności kartami) realizowane są za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
    10. Wszystkie informacje dotyczące płatności wraz z dodatkowymi objaśnieniami dostępne są na stronie internetowej https://www.przelewy24.pl/en.
    11. Prawidłowo wypełniona procedura płatności kończy się potwierdzeniem w Przelewy24 i skutkuje zakupem usługi.
    12. Płatność jest ważna w momencie wpływu środków na konto Przelewy24 lub przesłania potwierdzenia dokonania wpłaty od instytucji pośredniczącej, czyli banku.
    13. W przypadku reklamacji do serwisu Przelewy24 wysyłany jest list reklamacyjny, który powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje dotyczące płatności (tj. numer wpłaty, kwotę, datę).
    14. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe operacje płatnicze oraz za utrudnienia i opóźnienia w przekazie pieniędzy, które wynikają z problemów technicznych lub polityki instytucji pośredniczących.
    15. Sądem właściwym do wydania orzeczenia w sprawie spornej jest sąd główny zlokalizowany na obszarze pozwanego.
    16. Za chwilę zapłaty ceny uważa się moment uznania rachunku bankowego wskazanego przez Usługodawcę.
    17. Usługodawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia niniejszej umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia (anulowanie ze skutkiem natychmiastowym) w przypadku podjęcia nieudanej próby pobrania zautomatyzowanej opłaty, o której mowa w ust. 8.
    18. Usługobiorca wyraża zgodę na przesyłanie faktur VAT w formacie PDF, drogą elektroniczną na podany przez niego adres e-mail, o którym mowa w § 2 ust. 2 lit. d.

§4
Warunki świadczenia Usług

  1. Usługodawca świadczy Usługi na rzecz Usługobiorcy lub Pacjenta w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie oraz załącznikach do Regulaminu, a także w indywidualnej ofercie, jeśli taka została złożona i przyjęta przez Usługobiorcę.
  2. Zakres świadczonych Usług uzależniony jest od zakupionego przez Usługobiorcę Pakietu Usług. Pakiety Usług subskrypcyjnych szczegółowo opisane zostały w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. Usługodawca przystępuje do wykonania Usług po ustaleniu prawa Usługobiorcy lub Pacjenta do korzystania z Usług zgodnie z zakupionym Pakietem Usług, zgodnie z ustalonym indywidualnie harmonogramem, który przesłany zostanie Usługobiorcy lub Pacjentowi w terminie 7 dni kalendarzowych od zakupu Pakietu Usług.
  4. Usługodawca nie gwarantuje możliwości ponownego zakupu Pakietu usług subskrypcyjnych przez Usługobiorcę, który wcześniej z subskrypcji zrezygnował lub który zrobił przerwę w wykupie kolejnej subskrypcji np. na okres wakacyjny, a to z uwagi na możliwości zespołu Usługodawcy dla obsługi terapii. Pierwszeństwo wykupu każdorazowo posiadają Usługobiorcy z aktualną, zbliżającą się terminowi zakończenia subskrypcją.
  5. Usługodawca może odmówić dalszego świadczenia Usług w sytuacji, gdy Usługobiorca lub Pacjent zachowuje się w stosunku do osób współpracujących z Usługodawcą w sposób obraźliwy, agresywny lub w inny sposób naruszający ich dobra osobiste, a także, gdy w wyniku świadczenia usług okaże się, że przypadek Pacjenta wymaga pomocy, której nie będą w stanie zapewnić kwalifikacje osób współpracujących z Usługodawcą.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości, szkody lub krzywdy wynikające z niestosowania się przez Pacjenta do zaleceń lub ze złożenia przez Pacjenta fałszywych oświadczeń. Usługobiorca oraz Pacjent akceptuje, że o skuteczności świadczeń Usługodawcy decyduje regularność i systematyczność. Brak zachowania stałych terminów spotkań wyklucza możliwość współpracy i jest podstawą do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym ze strony Usługodawcy. Usługodawca nie ponosi nadto odpowiedzialności za szkody spowodowane korzystaniem z Usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami, bądź w inny sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem.
  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia niezbędnych prac konserwacyjnych Systemu teleinformatycznego, mogących powodować tymczasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystanie z Usług.
  8. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji, w tym danych osobowych, przekazanych przez Usługobiorców oraz Pacjentów, z wyjątkiem przypadków zagrażających zdrowiu i życiu, regulowanych osobnymi przepisami prawnymi oraz w ramach interwizji i superwizji zespołu.
  9. Usługodawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, chroniące przed naruszeniami bezpieczeństwa oraz dostępem osób trzecich do strony i baz danych, mając na uwadze w szczególności dobro Pacjenta oraz tajemnicę zawodową osób z nim współpracujących.
  10. Usługodawca świadczy Usługi w języku polskim. Porady, Wideoporady, Dokumenty i Opinie w języku obcym mogą zostać zrealizowane wyłącznie w ramach indywidualnych ustaleń.
  11. Usługodawca nie wyraża zgody na nagrywanie w jakiejkolwiek formie, w tym zarówno w formie audio, wideo, audiowideo, jak i streamingu, konsultacji i innego rodzaju spotkań z współpracownikami Usługodawcy.
  12. Strony zobowiązane są do zachowania poufności w zakresie przebiegu współpracy, w szczególności w zakresie informacji lub materiałów odnoszących się do działalności Usługodawcy bądź jego innych Usługobiorców lub Pacjentów, które to informacje lub materiały przekazywane są w związku z wykonywaniem Umowy, w szczególności, choć nie wyłącznie, w formie ustnej, pisemnej, w formie zapisu cyfrowego, a także informacji uzyskanych drogą obserwacji w czasie wizyt na terenie miejsc świadczenia, nawet jeżeli przed ich przekazaniem nie zastrzeżono wyraźnie, że są one informacjami poufnymi w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

§5
Warunki zakończenia Umowy

  1. Usługobiorca może wypowiedzieć Umowę, w tym poprzez anulowanie subskrypcji, w dowolnym momencie, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożone zostało wypowiedzenie.
  2. Anulowania subskrypcji Usługobiorca dokonuje poprzez oświadczenie skutecznie złożone Usługodawcy w formie wiadomości email wysłanej na adres platnosci@wspieranierelacji.pl. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Usługodawcę należy skontaktować się w celu potwierdzenia jej wpływu.
  3. W przypadku wypowiedzenia Umowy od Usługobiorcy nie będą pobierane opłaty za kolejne okresy, w których Usługa nie będzie dłużej świadczona. Płatności należne będą proporcjonalnie do okresów świadczenia usług.
  4. Usługodawca, poza przypadkami opisanymi w Regulaminie, może wypowiedzieć Umowę z przyczyn leżących po jego stronie, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożone zostało wypowiedzenie.

§6
Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej poza lokalem

  1. Konsument może odstąpić od Umowy zawartej poza lokalem Usługodawcy, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu.
  2. W przypadku wyrażenia przez Usługodawcę zgody na rozpoczęcie świadczenia Usług przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od Umowy, Usługobiorca traci prawo odstąpienia od Umowy.
  3. Usługodawca zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, na adres: platnosci@wspieranierelacji.pl.
  4. Do zachowania 14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  5. W razie odstąpienia od Umowy, Usługodawca ma obowiązek, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Usługobiorcy wszystkie dokonane przez niego płatności.

§7
Reklamacje

  1. Reklamacje związane z płatnością lub ze świadczeniem Usług przez Usługodawcę można składać wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: platnosci@wspieranierelacji.pl.
  2. Usługobiorca w opisie reklamacji zobowiązany jest podać:
  3. a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości;
  4. b) żądanie Usługobiorcy;
  5. c) dane kontaktowe składającego reklamację.
  6. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres e-mail podany przez Usługobiorcę, o którym mowa w § 2 ust. 2 lit. d., niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia.
  7. Jeśli reklamacja nie może zostać rozpatrzona w terminie wskazanym w ust. 3, Usługodawca w tym terminie powiadamia reklamującego o przyczynach opóźnienia, a także przewidywanym, niezbędnym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  8. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta zpozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w zakresie uprawnień konsumenta, przysługujących mu na mocy przepisów prawa, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

§8
Zasady przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
  2. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych jest udostępniona Usługobiorcy oraz Pacjentowi w siedzibie Usługodawcy oraz na stronie: www.wspieranierelacji.pl.

§9
Postanowienia przejściowe i końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu informując o tym Usługobiorcę drogą mailową, na adres mailowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 lit. d.
  3. Usługodawca poinformuje Usługobiorcę, z wykorzystaniem adresu mailowego, o którym mowa w § 2 ust. 2 lit. d niniejszego Regulaminu, o zmianach Regulaminu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Zmiany dotyczące danych Usługodawcy, w szczególności danych teleadresowych, nie wymagają informowania Usługobiorcy.
  4. W przypadku braku zgody Usługobiorcy na zmiany, o których mowa w ust. 2, Usługobiorca powinien dokonać wypowiedzenia niniejszej Umowy, na warunkach określonych w § 5 niniejszego Regulaminu.
  5. W okresie trwania podpisanej, obowiązującej Umowy podana cena jednostkowa spotkania
    w ramach Pakietu Usług, a tym samym końcowa cena Pakietu Usług, może ulec zmianie kwartalnie o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez prezesa GUS (kwartał do poprzedniego kwartału). Waloryzacji ulegają ceny należne za spotkania w miesiącu następującym po miesiącu, w którym wydawany będzie komunikat Prezesa GUS. Zmiana ceny w warunkach niniejszej klauzuli nie stanowi zmiany Regulaminu.
  6. Niniejszy Regulamin został udostępniony Usługobiorcy w formie umożliwiającej jego skopiowanie i utrwalenie.
Logotypy Relecyjni

Pobierz Regulamin wraz z Załącznikiem nr 1 w formacie pdf

Pobierz Cennik obowiązujący od 1.09.2024

Nasz zespół​

CENTRUM WSPIERANIA RELACJI

Zdjęcie Pauliny

Paulina Gołaska-Ciesielska

założycielka Centrum

Założycielka Centrum Wspierania Relacji, fundatorka i prezeska Fundacji Relacyjni, redaktorka naczelna czasopisma „Człowiek i Relacje”. Psycholożka, pedagożka specjalna, badaczka, terapeutka relacyjna. Członkini IARPP (International Association for Relational Psychoanalysis and Psychotherapy), APCA (Autism Professional Coaching Association) oraz IAPSP (International Association for Psychoanalytic Self Psychology).

Od ponad 12 lat pracuje z rodzinami z osobami w spektrum autyzmu w różnorodnych środowiskach edukacyjno-terapeutycznych – przedszkolach, szkołach, uczelniach. Prowadzi szkolenia z zakresu terapii relacyjnej, warsztaty, superwizje, jest wykładowczynią akademicką.

Zdjęcie Ewy

Ewa Bartosik

psycholożka

Ukończyła psychologię w ramach specjalności Psychoterapia zaburzeń psychicznych i Psychologia Zdrowia i Choroby na UAM w Poznaniu oraz studia podyplomowe Przygotowania Pedagogicznego dla Psychologów.

Odbyła 2 letni cykl szkoleń z zakresu psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży oraz zaburzeń psychicznych osób dorosłych w CTPB w Warszawie. Szkoli się w podejściu MBT – psychoterapii opartej na mentalizacji. Ukończyła I i II stopień organizowany we współpracy z Laboratorium Psychoedukacji, Pracownią Humani i Norweskim Instytutem Mentalizacji. W 2023 roku rozpoczyna kurs psychoterapii systemowej.

Od 2016 roku współpracuje ze Szkołą Podstawową „Uniterra”, placówką integracyjną o uprawnieniach szkoły publicznej, realizującą edukację włączającą. Od czerwca 2022 pracuje w Centrum Wspierania Relacji, gdzie prowadzi konsultacje indywidualne i terapię dzieci oraz młodzieży, a także konsultacje dla rodziców.

Zdjęcie Grażyny

Grażyna Kałużyńska

Pedagożka, logopedka, studentka psychologii

Ukończyła pedagogikę (specjalność edukacja elementarna i terapia pedagogiczna) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza i podyplomowo logopedię na Collegium Da Vinci, obecnie studiuje psychologię na SWPS.

Uczestniczyła w warsztatach z Porozumienia bez przemocy, ukończyła kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, kurs Terapii Ręki i inne rozwijające kompetencje pedagogiczne.

Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała podczas wolontariatów i staży oraz prowadzenia zajęć grupowych w żłobkach i przedszkolach. Wspiera w uczeniu się.

W Centrum Wspierania Relacji prowadzi zajęcia z terapii ręki i pomaga dzieciom i młodzieży w nauce.

Zdjęcie Karoliny

Karolina Dybicz

Kognitywistka

Kognitywistka, terapeutka pedagogiczna, pedagożka specjalna, nauczycielka wspierająca uczniów w spektrum autyzmu, dogoterapeutka, specjalizuje się w pracy terapeutycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w szczególności w spektrum autyzmu i z niepełnosprawnościami.

Ukończyła kognitywistykę przy Instytucie Psychologii UAM w Poznaniu. Realizowała studia podyplomowe z zakresu przygotowania pedagogicznego, terapii pedagogicznej i pedagogiki specjalnej. Już od czasu studiów pracowała z dziećmi z niepełnosprawnością i wyzwaniami rozwojowymi oraz realizowała liczne praktyki, kursy i szkolenia z tego zakresu, co kontynuuje do dziś w różnych miejscach i formach. Specjalizuje się w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. Wspomaga uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na różnych szczeblach nauki (od przedszkola do szkoły podstawowej), prowadzi terapię indywidualną i zajęcia grupowe dla dzieci w różnym wieku. Współprowadzi też warsztaty, szkolenia i spotkania otwarte dla nauczycieli oraz rodziców dzieci oraz młodzieży w spektrum autyzmu, a także grupy rówieśnicze dla dzieci w spektrum.

Realizowała kurs dogoterapii, uzyskując certyfikat terapeuty oraz certyfikację dla swojego psa. Do dziś psie aktywności, kursy, szkolenia oraz psie sporty są jej pasją i inspiracją – także dla życia zawodowego.

Aktualnie jest nauczycielem współorganizującym kształcenie w szkole podstawowej w Gminie Rokietnica oraz terapeutą w Centrum Wspierania Relacji w Poznaniu.

Zdjęcie Julii

Julia Wolska

psycholożka

Psycholożka, absolwentka jednolitych studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W trakcie studiów realizowała specjalność kliniczną. Na co dzień pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem. Jest certyfikowaną diagnostką ADOS-2.

Odbyła szkolenie: „Lęk uogólniony – praca terapeutyczna z pacjentem w nurcie poznawczo-behawioralnym” organizowane przez PSYCHOTESTO CENTRUM PSYCHOLOGICZNE. Brała udział w warsztatach: „Kompetencje kulturowe psychologów” w ramach projektu „UNIWERSYTET JUTRA II – zintegrowany program rozwoju Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu”. Ukończyła kurs „Diagnoza w rodzinie – wybrane konteksty. Systemowe wsparcie osób z niepełnosprawnością intelektualną, w spectrum autyzmu lub z chorobą przewlekłą ” MODUŁ I, II, III, „Wstęp do socjoterapii” i „Pomoc psychologiczna w okresie okołoporodowym” realizowanych przez Edu_Centrum. W 2024 roku brała udział w szkoleniach dotyczących: Bajkoterapii; Kamishibai – metoda projektu orgaznizowanych przez Wydawnictwo TIBUM; a także szkoliła się w Fundacji Sto Pociech z zakresu pracy niedyrektywnej i wzmacniającej autonomię dziecka. Zrealizował szkolenie z zakresu diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3.

Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobyła, prowadząc zajęcia profilaktyczne (organizowane przez Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Bogucinie) w szkołach w latach 2021-2022. Od 2021 roku udziela się w wolontariacie Akademia Przyszłości, gdzie pracuje indywidualnie z podopieczną. W 2023 roku współprowadziła grupy rówieśnicze dla dzieci w wieku 2-3 lata, jak i dla 4-6 latków (i ich rodziców) w ramach Wielkopolskiego Klubu Rodziny w gminie Rokietnica. W Centrum Wspierania Relacji pracuje z dziećmi i młodzieżą oraz bierze udział w procesie diagnostycznym spectrum autyzmu, a niedługo także ADHD. Jest pod stałą superwizją u dr Pauliny Gołaskiej-Ciesielskiej.

Zdjęcie Joanny

Joanna Gajos

Psycholożka

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich z psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W trakcie studiów realizowała specjalności „psychologia zdrowia i choroby” oraz „organizacja środowiska uczenia się a specyficzne potrzeby edukacyjne”.

Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w trakcie praktyk studenckich w szkole podstawowej oraz wolontariatów, m.in. w Akademii Przyszłości i Programie PROJEKTOR, prowadząc zarówno zajęcia indywidualne, jak i grupowe. Dodatkowo zajmowała również stanowisko wychowawcy kolonijnego na półkoloniach oraz pomocy nauczyciela w szkole specjalnej. Obecnie poza Centrum pracuje również w szkole średniej, co pozwala na poszerzenie perspektywy i bieżące orientowanie się w wyzwaniach, z jakimi mierzą się dzieci i młodzież w systemie edukacji.

Odbyła następujące szkolenia i kursy: „Ogólny kurs pierwszej pomocy i używania AED” realizowany przez Fundację Akceptacja, „Spektrum autyzmu – jak planować skuteczne wsparcie?” przygotowany przez Fundację Prodeste, „Wypuścić emocje, które bolą – praca z nastolatkiem dokonującym samouszkodzeń” prowadzony przez Wielkopolskie Centrum Terapii Par i Rodzin „Diagnoza w rodzinie – wybrane konteksty. Systemowe wsparcie osób w spektrum autyzmu oraz z niepełnosprawnością intelektualną” MODUŁ I, III; „Pozytywna Dyscyplina w praktyce edukacji” oraz „Wstęp do socjoterapii” organizowane przez Edu_Centrum. W roku 2024 wraz z Zespołem Centrum Wspierania Relacji uczestniczyła w szkoleniu organizowanym przez dr Magdalenę Czub „Konsekwencje zaburzeń rozwoju emocjonalnego w pierwszych latach życia (trauma a spektrum autyzmu/ADHD)” oraz dodatkowo w szkoleniu „Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem zestawu kwestionariuszy Conners 3”.

Wiedzę teoretyczną z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą w spektrum autyzmu poszerzała na kursie „Growth Through Play System (GPS) ST.1” oraz  „Growth Through Play System (GPS) ST.2” organizowanym przez Fundację Zrozumieć Autyzm. Umiejętności praktyczne z zakresu pracy terapeutycznej zdobywała na rocznym stażu w Centrum Wspierania Relacji, aktywnie uczestnicząc w spotkaniach z dziećmi, jak również w spotkaniach grupy wsparcia dla rodziców dzieci w spektrum autyzmu.

Aktualnie w Centrum Wspierania Relacji prowadzi spotkania indywidualne dla dzieci i młodzieży, spotkania diagnostyczne pod kątem spektrum autyzmu oraz ADHD, konsultacje dla rodziców oraz spotkania grup rówieśniczych.

Zdjęcie Sandry

Sandra Menesiak

Psycholożka

Absolwentka studiów licencjackich w zakresie psychologii, obecnie studentka studiów magisterskich.  Prowadzi grupy rówieśnicze oraz konsultacje indywidualne dla dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu oraz ich rodzin. Współprowadzi grupy wsparcia dla rodziców. Jest członkinią zespołu diagnostycznego.

Doświadczenie zdobywała praktykując w Miejskim Centrum Interwencji Kryzysowej, a także biorąc udział w kursach i warsztatach o tematyce szeroko rozumianego wsparcia psychologicznego dzieci i młodzieży. Angażuje się w prace grantowe realizowane przez Centrum Wspierania Relacji.

Szkoli się w zakresie terapii relacyjnej.

Zdjęcie Patrycji Wojcieszak

Patrycja Wojcieszak

Trenerka Umiejętności Społecznych, specjalistka ds. promocji

Absolwentka studiów ekonomicznych, studentka psychologii, certyfikowany trener umiejętności społecznych, w trakcie szkolenia TSR oraz absolwentka studiów podyplomowych na SWPS w Poznaniu z psychologii społecznej.

Doświadczenie między innymi zdobywała będąc wolontariuszem w Szlachetnej Paczce oraz w Domu Samotnej Matki w Kiekrzu, a także uczestnicząc w kursach i warsztatach o tematyce wsparcia psychologicznej dzieci i młodzieży.

W Centrum zajmuje się promocją i organizacją szkoleń, prowadzi grupy rówieśnicze dla dzieci i nastolatków oraz pomaga młodzieży w nauce. Jest członkinią zespołu diagnostycznego.

Miłośniczka adrenaliny w sporcie oraz podcastów kryminalnych.

Karolina Szymaniak, psycholog, seksuolog

Karolina Szymaniak

Psycholożka

Psycholożka, psychoterapeutka po ukończonym szkoleniu w Zaawansowanej Szkole Psychoterapii Psychodynamicznej i po szkoleniu TSR.

Ukończyła również podyplomowe studia z zakresu Seksuologii Klinicznej na UAM w Poznaniu. Na co dzień pracuje z młodzieżą i dorosłymi, którzy zgłaszają trudności w budowaniu bliskich związków i relacji interpersonalnych, mają zaburzenia nastroju, zaburzenia odżywiania oraz trudności wynikające z pozabezpiecznego stylu przywiązania.

Ze względu na widoczne wśród pacjentów potrzeby oraz zdobyte kwalifikacje, zajmuje się również wsparciem, poradnictwem i diagnozą seksuologiczną.

Swoją pracę seksuologiczną i psychoterapeutyczną poddaje stałej superwizji.

Prywatnie jest miłośniczką trekkingów górskich i gotowania.

Zdjęcie Justyny

Justyna Gierewicz

Psycholożka

Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku psychologia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, realizująca specjalność kliniczną. Ukończyła studia podyplomowe „Przygotowanie Pedagogiczne dla Psychologów” na Uniwersytecie WSB Merito. Aktualnie jest w trakcie 4-letniego, certyfikowanego szkolenia psychoterapeutycznego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym.

W Centrum Wspierania Relacji prowadzi terapię psychologiczną dla dzieci i młodzieży. Od stycznia 2025 prowadzi również spotkania dla dorosłych. Zajmuje się diagnozą ADHD dzieci i dorosłych.

Swoje doświadczenie zdobywała jako wolontariuszka w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr. 1 w Klinice Pediatrii, Hemato-Onkologii i Gastroenterologii oraz jako wolontariuszka w Wielkopolskim Centrum Onkologii.

Zrealizowała kursy

  • „Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem zestawu kwestionariuszy Conners 3” oraz „DIVA-5 W procesie diagnostycznym ADHD u osób dorosłych”, który uprawnia do użycia tych narzędzi w procesie diagnozy ADHD.
  • Zrealizowała również certyfikowane szkolenie „Skala Inteligencji Stanford- Binet 5”, który uprawnia do użycia tego narzędzia.
  • „Cykl 3 webinarów – Podstawy ADHD”, „Diagnoza w rodzinie – wybrane konteksty. Systemowe wsparcie osób z niepełnosprawnością intelektualną, w spektrum autyzmu lub z chorobą przewlekłą” Moduł I i II oraz „Wstęp do socjoterapii” organizowane przez Edu_Centrum przy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
  • Zrealizowała 8-godzinne szkolenie „Konsekwencje zaburzeń rozwoju emocjonalnego w pierwszych latach życia (trauma a spektrum autyzmu/ADHD)”.
Zdjęcie Magdy

Magdalena Kempińska

Biuro

Chciała być weterynarzem, a została absolwentką UAM w Poznaniu Wydziału Studiów Edukacyjnych o specjalizacji  resocjalizacja. Była ratownikiem wodnym i instruktorem pływania. Przepracowała blisko 20 lat w służbach mundurowych.

Ma adoptowanego psa ze schroniska, lubi pracę w ogrodzie i jazdę na nartach.

Magda łatwo zawiera kontakty z ludźmi dlatego powierzyliśmy jej recepcję. To ona do Was dzwoni, umawia i przekłada spotkania.

Zdjęcie Joanny

Joanna Brychcy-Winowska

Z wykształcenia ekonomistka z wieloletnim doświadczeniem w pracy z klientami indywidualnymi i biznesowymi. Zgodnie z sercowym powołaniem, porzuciła cyfry i analizy na rzecz ludzi i psychologii, którą obecnie studiuje. Nieustannie uczy się i szkoli. Jej zadania w Fundacji i Centrum związane są z kwestiami operacyjno-wspierającymi i kadrowo-HRowymi. Spotkacie Ją głównie w biurze, gdzie odpowie na wszelkie niemal wątpliwości i obejrzy centrumowe afrykańskie ślimaki. W poczekalni, zanim przeskoczy przez bramkę chroniącą przed ucieczką kocicy Diuny, wysłucha i podniesie na duchu każdego, kto zgłosi taką potrzebę. 
Prywatnie, jako nieco szalona mama dwójki dzieci w spektrum i właścicielka dwóch równie szalonych psów, żongluje wszystkimi miłościami włączając w to góry, kawę, morze i rośliny.
Wierzy, że relacje wpływają na to, kim jesteśmy, mogą inspirować i wspierać. Dlatego ważne jest, by w życiu, podobnie jak robimy to w Centrum, pielęgnować je z troską, otwartością i wzajemnym szacunkiem.

Zdjęcie Kasi

Katarzyna Kupczyk-Buchert

Pedagożka specjalna, socjoterapeutka, logopedka

Pedagożka specjalna, socjoterapeutka, logopedka, nauczycielka wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, terapeutka z zakresu terapii ręki. Ukończyła Kurs Kwalifikacyjny z zakresu „Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja uczniów autystycznych”.

Od ponad 12 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą w spektrum i/lub niepełnosprawnością, a także innymi wyzwaniami rozwojowymi. Współpracuje ze Stowarzyszeniem ProFuturo, w którym prowadzi terapię indywidualną oraz zajęcia logopedyczne. Swoje doświadczenie zdobywała w takich miejscach, jak poradnia psychologiczno-pedagogiczna, ośrodki rehabilitacyjno-terapeutyczne, szkoły i przedszkola ogólnodostępne. Prowadzi terapię indywidualną, grupową oraz trening umiejętności społecznych.

W Centrum prowadzi konsultacje, współprowadzi zajęcia dla grup rówieśniczych dla dzieci oraz młodzieży w spektrum autyzmu.

Zdjęcie Sary

Sara Sypniewska

Psycholożka

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, zrealizowała specjalność Psychoterapia zaburzeń psychicznych oraz Animacja społeczności lokalnych.

Doświadczenie zdobywała jako wolontariuszka w szpitalnym Oddziale dla młodzieży oraz w Centrum Pomocy Dzieciom w Starogardzie Gdańskim. Odbyła roczny staż w Pracowni Psychoterapii i Rozwoju Osobistego HUMANI w Poznaniu. Obecnie odbywa staż w Centrum Wspierania Relacji.

Ukończyła certyfikowane szkolenie 101 z zakresu Analizy Transakcyjnej współorganizowane przez Polskie Towarzystwo Analizy Transakcyjnej. Uczestniczyła w szkoleniu „Interwencja kryzysowa – jak pracować z osobą, którą dotknęła nagła tragedia?” organizowanym przez Szkołę Psychoterapii Dialog oraz „Kompetencje kulturowe psychologów” organizowanym przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła kurs „Genogram w praktyce psychologicznej” organizowany przez Edu_Centrum UAM.

Prywatnie adeptka ogrodnictwa i dziewiarstwa, lubi spacery po lesie. W przyszłości marzy o adopcji przynajmniej dwóch psów i kota.

Discó Utazó, Fundacyjny Pies

Discó Utazó

Fundacyjny Pies

Czako, pies terapeutyczny

Czako

Pies terapeutyczny

Redakcja czasopisma

Agnieszka  Warszawa (IIS)

Agnieszka Warszawa (IIS)

Terapeuta zajęciowy, logoterapeuta, konsultant

Dyrektor naukowy i współzałożyciel Institutum Investigationis Scovorodianum – międzynarodowej, niezależnej organizacji badawczo-naukowej oraz Gabinetów IWT (Indywidualne Wsparcie Terapeutyczne). Członek WAPP Support Project Association. Terapeuta zajęciowy, środowiskowy, konsultant Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej, logoterapeuta, specjalista w zakresie wsparcia terapeutycznego osób dorosłych w spektrum autyzmu i ich rodzin. Z wykształcenia również: projektant, plastyk oraz informatyk. Pasjonat m.in. Star Treka i twórczości Stanisława Lema.

Bożena Chrostowska dr (WNS UWM)

Bożena Chrostowska dr (WNS UWM)

Pedagożka, wykładowczyni, badaczka

Doktor nauk humanistycznych, pedagożka, konsultant Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej, wykładowczyni w Katedrze Pedagogiki Społecznej i Metodologii Badań Edukacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie. Pełni w uczelni funkcję Koordynatora ds. Wsparcia Edukacyjnego Osób w Spektrum Autyzmu. Interesuje się problematyką wykluczenia społecznego, integracji społecznej, spektrum autyzmu, funkcjonowania osób autystycznych i ich rodzin oraz aktywizmu. Współtwórczyni olsztyńskiego artzina „Papierówka”. Wielbicielka włóczęgi, poezji i Natury. Nie może żyć bez Bieszczadów.

Danka Kopeć prof. UAM, dr hab. (WSE UAM)

Danka Kopeć prof. UAM, dr hab. (WSE UAM)

Pedagożka specjalna, badaczka, wykładowczyni

Absolwentka pedagogiki specjalnej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, nauczycielka akademicka- badaczka, pracowniczka Laboratorium Studiów o Niepełnosprawności na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Interesuje się fenomenem niepełnosprawności intelektualnej (przede wszystkim głębokiej intelektualnej wielorakiej niepełnosprawności), relacją i więzią oraz disability studies.

Dorota Dardas dr inż. (IFM PAN)

Dorota Dardas dr inż. (IFM PAN)

Naukowiec-fizyk, pedagog specjalny, mama

Doktor, inżynier, fizyk, oligofrenopedagog. Zafascynowana badaniami nad ciekłymi kryształami (zawodowo) i spektrum autyzmu (prywatnie). Popularyzatorka nauki. Mama dwójki wspaniałych dzieci znajdujących się na dwóch (skrajnych) obliczach spektrum autystycznej neuroróżnorodności. Ambasadorka nauki bez barier.

Grzegorz Iszkuło prof. dr hab. (PAN, UZG)

Grzegorz Iszkuło prof. dr hab. (PAN, UZG)

Naukowiec, nauczyciel akademicki, biolog leśnik

Prof. UZ – biolog, nauczyciel akademicki, badacz. Ojciec trojga dzieci. Najwięcej uczy się od dzieci, szczególnie od córki w spektrum autyzmu.

Katarzyna Pawelczak dr (WSE UAM)

Katarzyna Pawelczak dr (WSE UAM)

Psycholożka, badaczka, wykładowczyni

Psycholożka, pedagożka, badaczka reprezentacji filmowych osób z niepełnosprawnością, pracuje w Laboratorium Studiów o Niepełnosprawności (UAM w Poznaniu). Od wielu lat pełni funkcję opiekuna Koła Naukowego Studentów Pedagogiki Specjalnej Akademicka Grupa Inicjatyw (AGI). Miłośniczka czarnych kotów, kawy i wędrówek. Dostrzega detale, utrwala obrazy i myśli. Kocha ludzi, relacje, życie i …filmy.

Magdalena Hardt doktorantka (WPiK UAM)

Magdalena Hardt doktorantka (WPiK UAM)

Psycholożka, badaczka, mama

Psycholog dziecięcy, badacz. Szczególnie zainteresowana rozwojem dzieci w wieku 0-6 lat oraz ich interakcją z rodzicami. Te obszary zgłębia na studiach doktoranckich (Wydział Psychologii i Kognitywistyki UAM). Wiedzę o nich wprowadza w praktykę w ramach pracy terapeutycznej w Centrum Słowo oraz diagnostycznej w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Prywatnie żona, mama i wielbicielka rozmów.

Marta Wrześniewska-Pietrzak prof. UAM, dr hab. (WFPiK UAM)

Marta Wrześniewska-Pietrzak prof. UAM, dr hab. (WFPiK UAM)

Językoznawca, glottodydaktyk, surdoglottodydaktyk

Językoznawca, glottodydaktyk, surdoglottodydaktyk; wykłada na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej UAM; w pracy badawczej interesuje się przede wszystkim relacją język – człowiek – kultura, z zaciekawieniem przygląda się społeczności g/Głuchych, a także uczniom cudzoziemskim podejmującym naukę w polskich szkołach; pasjonuje się uczeniem języka polskiego jako obcego/ drugiego; opiekun naukowy Koła Naukowego Polonistów Co-lektor, które zajmuje się kwestiami glottodydaktycznymi; na co dzień mama dwójki nastolatków, miłośniczka kawy i spotkań z młodzieżą (też przy kawie).

Michał  T. Handzel dr (IIS)

Michał T. Handzel dr (IIS)

Psycholog, filozof, terapeuta

Kierownik naukowy i współzałożyciel Institutum Investigationis Scovorodianum – międzynarodowej, niezależnej organizacji badawczo-naukowej oraz Gabinetów IWT (Indywidualne Wsparcie Terapeutyczne). Konsultant Transkulturowej Psychoterapii Pozytywnej, psycholog, terapeuta zajęciowy, logoterapeuta, specjalista w zakresie wsparcia terapeutycznego osób dorosłych w spektrum autyzmu i ich rodzin, Philosophical Counselor. Wykładowca na kierunku doradztwa filozoficznego z mentoringiem. Z wykształcenia również: historyk filozofii, historyk idei, etyk. Pasjonat m. in. kultury antycznej, mediewistyki, judaistyki, rosjoznawstwa, ukrainoznawstwa i szermierki japońskiej.

Joanna Szczepaniak

Joanna Szczepaniak

Mama, grafik, początkujący UX designer

Od wielu lat projektuję czasopisma i grafiki użytkowe. Uwielbiam typografię oraz malarstwo Petera Brueghela. Od początku 2023 r. zgłębiam tajniki UX designu. Jestem szczęśliwą żoną, mamą dwóch córek, dlatego moje zainteresowania krążą wokół rodzicielstawa bliskości, NVC oraz pozytywnej dyscypliny. Nie lubię stwierdzenia „nie da się” i zawsze muszę sprawdzić czy rzeczywiście. Zwykle nie chodzę utartymi ścieżkami, raczej pod prąd. W wolnych chwilach gotuję, praktykuję jogę, kocham góry. Zamiast kawy piję yerba mate.

Anna Pęczkowska-Ziętak, mgr (ZSP w Paterku)

Anna Pęczkowska-Ziętak, mgr (ZSP w Paterku)

Nauczyciel wychowania przedszkolnego, mama i żona

Absolwentka 5-letnich studiów magisterskich na kierunku Pedagogika o specjalności Edukacja przedszkolna i terapia pedagogiczna Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz studiów podyplomowych na kierunku Integracja Sensoryczna. Nieustannie podnosząca swoje kompetencje poprzez udział w kursach i szkoleniach pedagogicznych i psychologicznych. Nauczyciel mianowany pracujący w edukacji przedszkolnej, wychowawca jednego z oddziałów Przedszkola w Paterku. Prywatnie mama i żona uwielbiająca spędzanie czasu z rodziną, wspólne podróże, szum morza, mecze piłki nożnej i siatkówki. Najchętniej odpoczywająca w ciszy i spokoju.

Paulina Gołaska-Ciesielska dr (CWR)

Paulina Gołaska-Ciesielska dr (CWR)

Psycholożka, pedagożka specjalna, terapeutka relacyjna

Psycholożka, pedagożka specjalna, terapeutka relacyjna, badaczka. Interesuje się tematyką wspierania rozwoju emocjonalnego i społecznego człowieka. Prowadzi Centrum Wspierania Relacji wraz z działającą przy nim Fundacją RELACYJNI, w ramach którego organizuje konsultacje indywidualne dla dzieci, młodzieży, rodziców i specjalistów oraz szkolenia, warsztaty, grupy spotkaniowe i superwizje. Jej zawodową pasją są relacje. Prywatnie szczęśliwa żona, posiadaczka węgierskiego wyżła i lokalna eko-siła sprzątająca pobliskie lasy.

Maciek Wodziński doktorant (WFiS UMCS)

Maciek Wodziński doktorant (WFiS UMCS)

Filozof, badacz, tata

Jestem filozofem, doktorantem w Szkole Doktorskiej Nauk Humanistycznych UMCS oraz ojcem dwójki dzieci w spektrum autyzmu, Mai i Aleksa. Moje zainteresowania badawcze ogniskują się na styku filozofii, psychologii i psychiatrii, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii etycznych oraz epistemologii społecznej. Uważam, że uprawianie humanistyki ma sens przede wszystkim, gdy jest zaangażowane, dlatego staram się łączyć pracę naukową z działalnością na rzecz środowiska osób w spektrum autyzmu i szerzej pojętego dobrostanu psychicznego poprzez organizację dyskusji, warsztatów czy popularnonaukowe publikacje.